2010. november 24., szerda

Sziasztok!

Sziasztok!
Gondolkodtam.
Sokan tudom azt mondanátok, hogy ne tegyem, de késő! Már megtettem!:P
Arra gondoltam, hogy az első, a harmadik, a hatodik, kilencedik ..... kommentelő  előbb kapná meg a fejezeteket e-mail-ben előtte egy nappal, mielőtt ide felraknám. Egy emberke lenne csak kivétel ez alól, aki nem már mint R.S.! Nem azért mert ki akarom hagyni a dolgokból, csak azért, mert ő így is úgy is hamarabb olvashatja a fejezeteket! Persze attól nem tiltom meg  neki a kommentelést!:P
Nem tudom, hogy mit szóltok ehhez, ezért kíváncsi lennék a véleményetekre!
Ha tetszik az ötlet, akkor valamilyen úton módon jelezzétek kérlek!
Az utolsó fejezetnél már be szeretném ezt vezetni, ha úgy gondoljátok, hogy tetszik nektek. Aki ír hozzászólást, arra szeretném megkérni, hogy az e-mail címét is írja le, vagy ha nem szeretné, hogy mindenki lássa, akkor az én címemre nyugodtan küldheti! A címem: Cintia8@citromail.hu
Kíváncsian várom a reakciótokat!
Puszy Chanel

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia! remélem most már sikerül egy komit küldenem :@ mindig megszakadt a netem :S
Szóval, nekem nagyon tetszik az ötleted! és láss csodát, én vok az első :D pedig ha jól emlékszem, nem most tetted fel a mondani valódat!! :D nekem nagyon tetszik a törid : XD Bár a sok komitól nem fogsz álmatlanságban gyötrődni!! :D EMBEREK MI VAN ITT VÁLSÁG??!! :D KoMiKaT!! ha már Chanel írja nekünk a fejezeteket :D itt az e-mailem:szoszke150623@citromail.hu
Pusszi, Törpilla o.O alias Szintia :D