2010. október 1., péntek

Ízelítő

Nagyon sajnálom, de még nem igazán volt időm írni mostanában, de kárpótlásul hoztam nektek egy kis (nagyon kicsi) ízelítőt:D
A friss, már készülőben van, de nem nagyon akar haladni!:S
Egy szavazást írtam ki, és meg szeretnélek kérni titeket rá, hogy szavazzatok! Nagyon érdekelne a véleményetek! Köszönöm, ha szavaztok!
Remélem tetszeni fog nektek ez a kis részlet!;)
Puszy Chanel

 

Aki a földre terített nem más volt, mint Tanya. Felém ugrott, de a döbbenettől mozdulni se bírtam. Már majdnem elért, amikor hirtelen eltűnt. Oldalra néztem és akkor láttam meg, hogy miért tűnt el Tanya. Edward próbálta meg lefogni, de kiszabadult a szorításából, és megint felém vette az irányt. Már majdnem oda ért hozzám, amikor észbe kaptam, és az utolsó pillanatban el tudtam ugrani előle. Hirtelen eltűnt a szemem elől, majd a hallásom segítségével meghallottam, hogy hátulról próbál megtámadni. Úgy tettem, mint aki nem tudja, hogy merre van, majd amikor megfelelő távolságban volt, felugrottam, és a háta mögé ugrottam. Mikor visszafordult, csak akkor láttam meg, hogy a szeme vörösen izzik. Mikor Edward leterítette, már a családom többi tagja is megtalált minket. Emmett és Jasper segített lefogni Edwardnak Tanyát.

2 megjegyzés:

kat írta...

wOW Érdekes lesz az új rész :) ;)
Már nagyon várom! Kérlek siess vele!!
Pxy

Chanel írta...

Köszönöm szépen a kommid szivi!:D
Hát a folytatás:/ Az jó kérdés hogy mikor lesz:S
Igyekszem vele!
Puszy Chanel