2010. július 25., vasárnap

Kérlek segítsetek!

Sziasztok!
Kérlek segítsetek!
Nem tudom, hogy mit tegyek!:(
Szeretek írni -és írni is fogok- csak nem tudom, hogy fel is rakjam-e a netre. :/
Arra lennék kíváncsi, hogy lenne-e olyan, akit érdekel a folytatása a történetnek.
Akit érdekel, azt meg szeretném kérni, hogy írjon a chatbe, vagy egy kommentet,
vagy esetleg egy e-mailt a  cintia8@citromail.hucímre.
Lehet arról is szó, hogy e-mailbe küldöm el a folytatást, és ide nem fogom felrakni.
Kérlek segítsetek dönteni, mert nagyon tanácstalan vagyok!!! :(:S
Köszönöm! Nagyon hálás vagyok nektek!
Puszy Chanel

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia

Én most olvastam el a történeted és nagyon tetszik, főleg az ahogy alakítod a szálakat benne illetve megfogalmazod és leírod.
Szeretném olvasni a folytatást. Kérlek folytasd.

puszi Detty
d.etty@freemail.hu

dzseni írta...

Szija!

Én szeretném olvasni a folytatást.

pusz
kidzse@vipmail.hu

** Elena ** írta...

Szia Chanel!
Most aztán megleptél, mert ez váratlanul ért. Nem tudom mi történhtetett, hogy erre az elhatározásra jutottál... de én mégis arra kérnélek, hogy ne add fel ezt a blogot. Már jó pár részt megírtál és én úgy gondolom, ha nem másért, de magad és az olvasód miatt tovább kéne folytatnod, mert hidd el később piszkosul fogod bánni. Szóval gondold végig ezt kérlek. Én személy szerint szívesen olvasom és olvasnám tovább, de itt. Ha viszont mégis úgy döntesz, hogy mégsem rakod fel :( akkor természetesen kérném a tovább írott részeket az gmail címemre, amit ha nem tudsz, akkor az oldalaimon megtalálsz.

Puszi,
Elena

Névtelen írta...

Szia
Én nagyon szívesen olvasnám a folytatást :) Szerintem sem kéne feladnod sztem ne hagy abba a blogot de ha még is igy döntesz akkor szeretném tovább olvasni :)
puszi Nancy ( az e-mail címem majd még megírom,,h ha tudom,h-hogyan döntötél :) )