2011. január 11., kedd

Kérlek olvassátok végig 2. xD

Sziasztok!
Most nem fogok hisztizni meg semmi, csak a döntésemet szeretném elmondani.
Átgondoltam a dolgokat, és arra jutottam, hogy biztos azért nem kapok hozzászólásokat, mert nem olvassátok amit írok, azért mert nem tetszik nektek. El kell fogadnom, és bár nehezen, de megpróbálom lenyelni.
Nem akarom cserben hagyni azokat, akik rendszeresen olvasnak, és megszánnak egy pár sorral, ezért döntöttem csak úgy, hogy folytatom a történetet!
Többet nem fogok hisztizni a komik miatt ígérem! Ti döntésetek, hogy megérdemlem e azt a pár sort, vagy nem!
Legközelebb a következő fejezettel jelentkezem!
Jó éjszakát mindenkinek!
Puszy Chanel


Ui:. Mivel a játékban csak Törpilla o.O vett részt ezért természetesen ő lett a nyertes! A díjat, majd küldöm hamarosan!

2 megjegyzés:

Krisztin95 írta...

Szia eddig azért nem írtam komit mert úgy gondoltam az eddigi egészre írok . Jó ez a történet . Ímádom Hillary és Edward össze illik . Hajrá Csajszi Várom a kövit .

Chanel írta...

Szia Krisztin95!
Köszönöm szépen, hogy írtál nekem pár sort!
Nagyon örülök neki!:)
A következő rész készülőben van!
Puszy Chanel