2011. január 9., vasárnap

Kérlek olvassátok végig!

Sziasztok!
Lehet, hogy ezután a bejegyzés után utálni fogtok, de már nem érdekel semmi! Utáljatok egész nyugodtan!
32 rendszeres olvasóm van, és ebből a 32-ből ketten írnak rendszeresen komit, és egy névtelen. /R.S és Elena a rendszeres kommentelő, és a névtelen pedig Törpilla o.O/
Már megígértem magamnak tavaly, hogy többet nem fog érdekelni, hogy hányan írtok komit, de eddig bírtam!
Az csak rá tett egy lapáttal, hogy ma egy éves a blog, és indítottam egy játékot, amiről előtte megkérdeztelek titeket, hogy mit gondoltok róla, és hat ember azt mondta, hogy jó öltet! Akkor a mai játék során hova lett a hat emberből ÖT?? Egy ember játszott csak, akinek nagyon meg szeretném köszönni! /Köszönöm Törpilla o.O/
Nagyon közel állok hozzá, hogy hagyom a francba ezt az egészet! Hogy miért? Azért mert senkit ismétlem SENKIT nem érdekel a történet! Maximum azt a két-három embert.
Azt mondtam, hogy nekem az is bőven elég lenne, ha  a véleményeknél kipipálnátok, hogy mit gondoltok. De még azt se teszi meg csak egy-két ember! Most akkor miért is kínlódok?? Ezer féle képpen elüthetném az időmet, nem csak a gép előtt görnyedve, és folyamatosan írva, hogy megpróbáljak kihozni valamit a történetből!
Nagyon vártam már ezt a napot, hogy egy éves legyen a blog, de nem gondoltam, hogy ez lesz a nap vége! Még sose álltam ennyire közel ahhoz, hogy bezárjam a blogot, és most lehet, hogy az lesz a vége! Egyszerűen belefáradtam abba, hogy semmilyen visszajelzést nem kapok!
Ez a bejegyzés most azoknak szólt, akik bejelölték a blogomat rendszeresen olvasottnak, és semmilyen jel nincs rá, hogy itt vannak! Lehet, hogy most ezek után meg fog csappanni az olvasók száma, de belefáradtam!
Ennyit szerettem volna! Köszönöm azoknak akik végig olvasták!
Majd jelentkezem valamivel, valamikor még én magam se tudom, hogy mivel, vagy mikor!
Mindenkinek jó éjszakát!
Puszy Chanel

2 megjegyzés:

Vanessa írta...

Szia!
Sajnálom hogy nem játszottam a játékban és hogy nem írok rendszeresen komit mert nem sok időm van mostanában a gép előtt lenni de ettől még nagyon érdekel a törid és nagyon szeretném hogyha folytatnád és nem zárnád be a blogod. Nem hiszem hogy ezzel csak én vagyok így szval légyszí ne hagyd abba az írást és siess a frissel.
Pusszy

Névtelen írta...

Sziasztok! ezen szerintem mindenki elgondolkozhat, még én is! De én azért vettem azt a nagyon nagy fáradságot és írtam pár szót játékba!! én ezt most nem azért írom le mert csak én játszottam! de ha már Chanel veszi a fáradságot és ír nekünk jobbnál jobb fejezeteket, akkor MI komiban miért nem tudunk írni pár sort!!??
Így ha bezár a blog ne Chanelt hibáztassátok, hanem magatokat!! Mert ahogy Chanel is írta" van jobb dolga is mint a gép elött görnyedni"!!. De nekünk szeretne örömet szerezni azzal hogy ír!! nem csak magának!! Ahogy látom, ez nem mindenkit érdekel!
-Chanel, ha kirakod a komit nem zavar, mert nem titok, mit gondolok erről :)
-Remélem nem zárod be a blogod :)
Puszi: Törpilla o.O