2010. január 9., szombat

I. rész

Hilary Osment vagyok. Most költöztem a családommal Forksba, és ma van az első napom a suliban. Egész éjszaka nem tudtam aludni, mert nagyon féltem, de reggel sikeresen elaludtam. Anya jött egyszer csak, hogy miért nem mentem még le reggelizni. Gyorsan oda mentem a szekrényemhez, és kivettem az első ruhát, amit megláttam először. Gyorsan megreggeliztem, majd elindultam a suliba. Idáig nem volt időm izgulni, de most már nagyon izgultam, hisz senkit nem ismerek itt, még a szomszédokat sem. Mikor megérkeztem mindenki engem bámult. Nagyon ideges voltam. Olyan érzésem volt, mintha egy színpadon vonulnék, egy divatbemutatón. Az udvaron oda jött egy fiú, aki hihetetlenül jól nézett ki.
-Szia! Edward Cullen vagyok!- nyújtott kezet.
-Szia! Én Hilary Osment vagyok!
-Most költöztetek Forksba?-kérdezte Edward.
-Igen.-mondtam félénken. Edward nagyon jól néz ki, s első látásra teljesen belezúgtam.
-Üdvözöllek Forksban, remélem tetszeni fog itt!-mondta Edward.
-Köszi, nagyon aranyos vagy, de most sajnos mennem kell, remélem találkozunk hamarosan!
Elmentem órára, de folyton csak Edwardról álmodoztam. De az az egy a baj, hogy Edwardnak van barátnője Bella Swan. Nagyon szerencsés lány Bella. Nagyon irigylem.
Végre kicsöngettek az óráról. Rengeteg emberrel találkoztam, de szinte senkinek sem tudom a nevét. Egy barna hajú, csokoládé barna szemű lány közeledett felém.
-Szia. Bella Swan vagyok. Te vagy az új lány?
-Szia. Hilary Osment vagyok. És igen én vagyok az új lány.
-Hogy tetszik idáig a suli?-kérdezte Bella.
-Idáig még nagyon tetszik. Itt mindenki olyan kedves, beleértve téged is!!-mondtam Bellának.
-Köszike te is nagyon rendes, szimpatikus vagy.-mondta Bella kedvesen.
Végre vége van a sulinak!! Nagyon fárasztó volt ennyi emberrel megismerkedni. Ha jobban belegondolok a bemutatkozott emberek felére sem emlékszem. Ez nagyon gáz!!
Az úton hazafelé folyton csak Edwardon járt az eszem. Nem bírom kiverni sehogy se a fejemből.
Mikor hazaértem köszöntem anyáéknak. Anya éppen a vacsit készítette, apa meg dolgozott. Anyának elmeséltem, hogy milyen jó volt az első nap. Meséltem anyunak Edwardról és Belláról is, míg anya a vacsorát készítette. Felmentem a szobámba lepihenni egy kicsit, mert már nagyon fáradt voltam. Mikor kinéztem az ablakomon éppen Bellát láttam hazasétálni. Eddig nem is tudtam, de Bella a szomszédom.
-Hilary gyere vacsizni!!-kiabált fel anya.
-Megyek.-kiabáltam vissza.
Lementem. Már nagyon éhes voltam.
-Anyu nagyon finom lett.
-Köszönöm kicsim.
Miután befejeztem a vacsit felmentem a szobámba. Megfürödtem, majd lefeküdtem aludni. Nagyon fárasztó nap volt ez a mai, de azt hiszem, hogy holnap ismét nehéz nap vár rám.

8 megjegyzés:

A. írta...

Ez tök jó lett:)
Tetszik:)
Ügyi vagy:)
Várom a következő részt:)

Chanel írta...

Köszi:)
Nemsokára az is jön, csak ahogy te is mondtad várom, hogy jöjjön az ihlet.

kat írta...

Nagyn jó lett!!!Ügyi vagy!!!Így tovább és várom a kövi részt!!!<3

Chanel írta...

köszi!
ha minden jól megy akkor még lehet hogy ma meg lesz a folytatás!puszy

Kitta írta...

Nagyon tetszik!!!
Tök jó lett;) ügiy vagy!!!!
puszi (L)

Chanel írta...

köszi nekem is tetszik a tied te is ügyi vagy puszi

** Elena ** írta...

Nagyon jó volt,és túl hamar lett vége. De így tetszett, eddig :)

Chanel írta...

Köszi, a következőket probálom hosszabbra írni.