2010. augusztus 31., kedd

Sziasztok!

Sziasztok!
Van aki örül, és van olyan aki nagyon szomorú. Én a szomorúak csoportjába tartozom, de szerintem nagyon sok mindenki. A szomorúság oka természetesen a SULI!:S
A koránkelések, a sok lecke, unalmas órák, csökkentett netezési lehetőség /a legjobban ez visel meg xd/, a szörnyű tanárok /sajnos az én sulimban a legtöbb tanár ebbe a kategóriába tartozik :S/, de aminek örülök az az, hogy találkozhatok a régen látott osztálytársaimmal. Végre van valami jó oldala is a sulinak! :D
Lehet, hogy egy kicsit sokat dumáltam, és unalmasat is. Bocsi e miatt mindenkitől!
A lényeg az, hogy folytatni fogom, de nem tudom mikor. Az biztos, hogy nem hagyom abba, mert ez az egész egy része lett az életemnek, aminek nagyon is örülök. Ebbe a feljegyzésbe most egy kicsit írtam magamról, de annyit biztos mint minden fejezetemben. Mert Hilary=Chanel. Vagyis Hilary természete olyan mint nekem. Hilary röviden én lennék. Tudom, hogy fényképnek mást raktam be, de... Na mindegy!
Na itt most már abba is hagyom a sok dumát!xd
Hamarosan jelentkezem!;)
Puszy Chanel

Nincsenek megjegyzések: